Księgowość
Własna działalność gospodarcza wymaga prowadzenia księgowości. Przedsiębiorcy najczęściej rozliczają się w formie księgi przychodów i rozchodów – tzw. uproszczonej księgowości. Niektóre podmioty zobowiązane są jednak do prowadzenia pełnej księgowości, w ramach której wszystkie zdarzenia gospodarcze w firmie muszą być odpowiednio ewidencjonowane. Obowiązek ten dotyczy przede wszystkim spółek osobowych i kapitałowych, organizacji, spółek cywilnych (z wyjątkiem spółek cywilnych osób fizycznych), a także innych osób prawnych (z wyjątkiem Skarbu Państwa i Narodowego Banku Polskiego). Aby uniknąć błędów w prowadzeniu księgowości, warto powierzyć te czynności profesjonalnemu biuru rachunkowemu. Nasz zespół pozostaje do dyspozycji!
W ramach pełnej księgowości prowadzimy księgi rachunkowe i wyliczamy na ich podstawie miesięczną / kwartalną zaliczkę na podatek dochodowy, sporządzamy ewidencję wyposażenia oraz ewidencję środków trwałych, rozliczamy podatek VAT, przygotowujemy jednostkowe sprawozdania finansowe. Naszą działalność cechuje innowacyjne i elastyczne podejście do księgowości: nie ograniczamy się do procesowania danych dla potrzeb fiskalnych, ale także opracowujemy narzędzia pozwalające naszym klientom na umocnienie własnej pozycji na rynku.
Zapraszamy do skorzystania z naszych fachowych usług!